KARYSIT
暱稱: ~*糖糖
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-25
2008-10-17
2008-10-11
2008-10-07
2008-09-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 320
今日人氣: 32
累積人氣: 11506
 
 
2008 年 10 月 11 日  星期六
 

失眠..*是我睡不了還是不想去睡呢

今晚比起昨天還要晚..

不過我發現了一個消磨的好方法...

但又不算得上是

看看自己的每篇日誌..多麼有趣

不過也是只限沒有鑽牛角尖的是時候啊

每次看每次感覺也不一樣的

蠻特別

---------------------------------------------------------------

誰會知道現在是什麼時候

5:18 算是早晨或是凌晨? 不過這不是太重要吧

黑夜總是給我安靜的感覺..

不嘈吵不煩擾

現在心情感覺好平靜沒有不安的感覺

只要還沒有想睡的感覺

 當靜下來既時候

總愛想東想西吧....

我又怎會例外

1)你既大名是什麼 ? -Kary SiT

2)花名又是什麼 ? -Sweet

3)網名又是什麼 ? -同上

4)是雌是雄 ? - 雌....唔係動物先咁分嫁咩..-3-"

5)住邊到丫 ? - 不透露

6)貴更呀 ? - 18

7)美還是醜丫 ? - 不醜

8)信咩教 ? -基督教

9)過j0r生日未呢 ? - 過左嚕

10)咁幾時生日呀 ? -9月25

 

-大家庭 `

11)家中有誰 ? - 爸.媽.姐.自己

12)愛爸爸還是媽媽 ? - 唔定時

13)邊個成日鬧你 ? - 都咁大個啦...鬧咩丫

14)最恨誰 ? - 呢刻未諗到

15)住幾樓 ? - 6樓

16)有冇兄弟姊妹 ? - 咪1個囉

17)最愛誰 ? - HELLO

18)屋企令唔令 ? -OK啦

19)屋企人係咪成日買野比你 ? - 唔係..

20)鐘唔鐘意同屋企人出街 ? - 痳痳地

 

-必問愛情題 `

21)有冇拍拖 ? -有

22)暗戀緊人定明戀 ? - 明戀

23)有冇鐘意人呢 ? - 有

24)佢知唔知你鐘意佢呢 ? - 有拍拖又明戀....又點會唔知呢

25)佢令唔令 ? - 令

26)你愛佢D乜 ? - 對我好...會為我既將會去努力

27)有冇後悔過愛佢 ? - 沒有

28)現實定網戀 ? - 現實

29)希望跟他一生一世嗎 ? - 希望啊

30)有咩要同佢講 ? -  100 %愛你

 

-朋友知己 `

31)有冇朋友 ? -有

32)你愛朋友嗎 ? - 都愛姐-3-

33)誰最美 ? - .....

34)誰最型 ? -.....

35)誰最醜 ? -......

36)誰最可愛 ? -......

37)誰跟你既關係最好 ? -好多啵..

38)朋友有冇一生一世架 ? - 我覺得係有

39)試過同人絕交未 ? - 無呢回事

40)誰最懂你的心 ? -.....

 

-學校 `

41)愛你既學校嗎 ? -都幾啦

42)讀緊大學定中學還是小學 ? - 而家冇嚕

43)咩社 ? - 以前係LUKE

44)今年參加左d咩課外活動 ? -....都冇學返 邊有課外活動

45)讀中幾咩班 ? - 最後係 5c

46)你果級邊班係精英班 ? -鬼知咩

47)鐘意學校既咩活動 ? - sport day

48)校長黑人僧嗎 ? -都唔記得係邊位

49)廁所有冇廁紙 ? - 無的

50)更衣室有冇得沖涼 ? - 有嫁 但係冇邊個到沖過啵

 

-最後做過的東東 `

51)去了誰家(唔計自己屋企) ?  -男朋友的家

52)食過什麼 ? - 糖水

53)D錢用左係邊 ? -  買野食

54)聽緊咩歌 ? - 容祖兒 - 愛一個上一課

55)講過乜 ? - 唔記得

56)見過邊個 ? - 見過家姐...同房丫ma

57)去過邊到行街 ? - 唔記得

58)聽緊咩歌 ? -咪答左囉

59)上過咩網 ? - yahoo blog

60)跟誰講電話 ? - ....."

 

-2選1 `

61)PE定music ? -music

62)有樣定有身材 ? - 有樣

63)3眼仔定史迪仔 ? -3眼仔

64)的士定私家車 ? -私家車

65)燒賣定蝦餃 ? - 燒賣

66)糯米雞定珍珠雞 ? -珍珠雞

67)blueice定生力 ? -生力

68)唱k定演唱會 ? -演唱會

69)做男定女 ? -女

70)7仔定OK ? -OK

 

-假設 ` [ 如果你變成左呢樣野 會有咩感覺 ? ]

71)柒頭怪一名 - 冇面見人

72)你校長 - 殺左自己

73)馬桶 - 想起便所

74)曾蔭權 - 冇感覺

75)長毛 - 哎呀...諗起中學個個-3-"

76)令仔/女 - so what

77)訓導 - 得個款...

78)黑衣 - dirty

79)一篤屎 - 臭

80)外星人 - 冇咩可能

 

-請數出10個fd `

a. WINg

b.Stella

c. Yan

d. 貓女

e.中小

f. 亞斯

g.裕華

h. 波子

i. 烏蠅

j.肥彭

 

81)a同j認識嗎 ? - 識識地

82)c同i結婚你會點 ? -唔知

83)b美嗎 ? -OK啦

84)d同e fd唔fd ? - FD

85)h白痴嗎 ? - 我想不是吧

86)f和g是朋友嗎 ? - 唔識既都

87)你跟j識左幾耐 ? - 6年

88)f係男定女 ? -男

89)e會搞同性戀嗎 ? -不會吧""

90)你愛佢地嗎 ? -愛

 

-無聊題 `

91)仲有10題咋 ` 開心定傷心 ? -開心

92)第幾次做100題呀 ? -1次

93)知唔知邊個係作者呢 ? -唔知

94)識唔識作者 ? -唔識

95)有冇比心機做 ? - 有

96)以後會唔會再做10O問 ? - 訓唔著都唔會

97)你從咩渠道得到呢個10O問 ? - 上網

98)做完攰唔攰 ? -攰

99)知唔知作10O問好辛苦架 ? -做都好苦

1o0)做完啦 `  有冇野想發表 ??  想訓覺

 

You Alway oN MY minD [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                   發表時間:2008-10-11 06:24 AM
 



訪客留言 (返回 KARYSIT 的日誌)


lovemanwai 於 2008-10-11 06:37 AM 發表:
CoMMENT要回哇!!thx^_______^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovemanwai 於 2008-10-11 06:34 AM 發表:
CoMMENT要回哇!!thx^_______^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]