KARYSIT
暱稱: ~*糖糖
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-25
2008-10-17
2008-10-11
2008-10-07
2008-09-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 320
今日人氣: 33
累積人氣: 11391
 
 
2005 年 11 月 25 日  星期五
 

由琴晚既9點半左右傾電話傾到凌晨既3點幾

  隨著電話冇電既訊號響過幾下後就終止左  

同裕華傾過不停 第1次同佢傾就傾左成 6 7 粒鐘=V=

  訓左4粒鐘  7:00 就起左身...  中中下咁..

 等到明麗CALL 我 就出門口啦

同佢首先就係去左BEEB屋企食早餐 

  坐到8:55我地3個就去美心到等車

BEEB DADY 真係唔該哂LU 

  好準時咁坐的士去到李炳中學 門口 見到好多人..

攪完1輪REDCROSS 就同埋DMISS 牙SIR 仲有D工作人員

首先 出發1路去到唔同既位 就續1咁放低左D工作人員 等等

我就同佢地3個 仲有其他人 就行到去差唔多終點個個位到企

1路都冇見到人有事....   間鐘就用下WALKIE TALKIE 同佢地傾下咁..

d時間好快就過 或許行得快...

企左1兩個鐘 等埋其他人就行番去巴士站個邊 搵返明麗 同BEEB

搭巴士去到荔景MTR 我就返左屋企......       企都企到累  仲有D眼訓添

 

You Alway oN MY minD [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                   發表時間:2005-11-25 01:22 PM
 



訪客留言 (返回 KARYSIT 的日誌)


波子 於 2005-11-27 07:03 PM 發表:
知道就好喇....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



波子 於 2005-11-25 10:22 PM 發表:
嘩.你唔好再夜d訓.......
對身體唔好嫁咁夜先訓........
 
都唔知行黎做咩.......行果一陣.......-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係  知道..."!!
 
Posted at 2005-11-26 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



裕﹏華" 於 2005-11-25 03:10 PM 發表:
係傾到4:00am 丫
叫你你又唔應我
正係掛住玩部walkie talkie
哼哼哼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁真係好好玩丫MA...哈哈
 
Posted at 2005-11-25 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]