| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 1 月 15 日 星期日 |
|
今日好小可..係屋企煮飯食..
媽咪係廚房忙碌左5粒鐘丫..唔知有冇咁多呢
不過今餐真係唔錯
係佢忙碌緊個陣 我就租左隻恐怖蝋像館
套戲初初好恐怖...家姐陪我睇睇下就走去訓覺
最恐怖個陣就訓.. 唔恐怖個陣就過返黎睇喎=V=
真係丫..不過我最後都睇野 呵呵 好叻叻咁丫
之後睇完 就睇家姐個隻 吾妻16歲
都好好睇丫... ^^
睇到8點幾就開飯啦
我要努力D溫書丫.... 英交..
|
發表時間:2006-01-15 08:26 PM
|
|
K型 於 2006-01-19 05:28 PM 發表:
我有睇到恐怖蠟像館
好得人驚WO....
又血腥!!
個背景隻野好鬼得意牙^^
我都好想養番隻TIM.......
|
網主回覆
而家我都仲記得D..恐怖丫..
係呢你都養丫...
 Posted at 2006-01-19 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
裕﹏嘩" 於 2006-01-16 05:55 PM 發表:
5粒鐘...好小可喎...
隻恐怖蠟像館都唔恐怖既...扼人的喔
今次死得丫...英文作文一d都冇做過=w=
一定俾家姐鬧死丫=w="
|
網主回覆
恐怖丫..都冇人陪我睇.==
冇做...我好你小小做左dd Posted at 2006-01-17 06:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小西~ 於 2006-01-16 03:48 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈 整左好耐..
咁你1定好低啦""" Posted at 2006-01-17 06:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|