放左咁多日假 今日係最早起身既1日
9點幾stella打黎..10點就起左身啦
早起身D時間好似多左好多咁
仲整埋早餐俾自己食=V=
唔駛返學既日子變得空虛了..""仲有2日
愈避開某樣野,,就會愈記得深 同意嗎
*我活到了這一秒 才明白愛始終有底線*