今日收到1個消息...對於我黎講 都唔知算
新個班上堂 愈黎愈唔齊..得3~5個人
仲話3月12日考試.."" 牙培仲話操得唔好就會fat...
唉... 教下我丫..?! 如果要操好d 就要放學啦""><