| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 6 日 星期一 |
|
糖..食左會令人感到開心!! 是嗎?\\//
-*-*-*-*- 我想是的 -*-*-*-*
哈..唔該哂貓女buy 朱奶呵呵
今日派左4份卷 但係好可惜冇1科pass..><
PE堂男仔就好啦 唔駛上
我地班成班4c 女仔得1個有帶 真係乖=V='
MISS竟然要我地跑30個圈""

不過大家都係行街咁行
接住落黎仲未完..""
佢要我地作400字既文俾佢解釋~!
最後1句:我十分後悔真的對不起啊!
隨著鐘聲響起就去食LUNCH
之後3:40分準時放學..
聽日好似要調位啦..>V<
都唔知係好事定係唔好..!!!
PS.THX SWEETsSs
|
發表時間:2006-02-06 11:31 PM
|
|
死肥婆....1個人飲晒d朱奶...哼/o\"""""
|
網主回覆
><唔肥..
鬼叫你去剪頭牙...!!!
下次囉...^^"" Posted at 2006-02-07 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|