| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 9 日 星期四 |
|
4個人圍埋1齊 談什麼 大談屎經
笑到我傻丫由幼稚園講到而家..
細個個陣真係開心好多..."!!!!
咩野都只要叫1聲就有人幫你..
*讓我們回去從前好不好 天真愚蠢快樂美好__
今日冇訓過maths丫...仲係到做數 小可
談完就放學lu..
明麗你好勁丫...
|
發表時間:2006-02-09 09:39 PM
|
|
hihi~*
好la~下次再黎la~
bibi..*
|
網主回覆
哦... Posted at 2006-02-10 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
波子 於 2006-02-09 11:43 PM 發表:
明麗收到d野wo.....哈哈哈哈
講屎呀!!我呢幾日都有同d fd講噃
|
網主回覆
知丫....信丫ma...^^ Posted at 2006-02-10 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|