KARYSIT
暱稱: ~*糖糖
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-25
2008-10-17
2008-10-11
2008-10-07
2008-09-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 320
今日人氣: 6
累積人氣: 11564
 
 
2006 年 2 月 20 日  星期一
 

如果每1科都只係上1堂

咁每日d時間就會感到過得快點

唔經唔覺過左3堂之後就小息

又再做下呢樣做下個樣就過左3堂

我學會了每件事情只係想得輕鬆1點 就可以了

如果每樣野都要諗過計過哪麼就會更辛苦

miss張今日冇返..   代課個兩堂又係玩玩下咁過

今日見到老公"樹皮"拎住本10分愛  懷鈺

就借左俾我睇lu  要快d睇哂  到佢睇

放學個陣就同左kathy行去搭bus..

呵呵下次再搭搵埋你丫

P.S  多謝裕華既熊仔餅

肥仔既金莎   YEAH

You Alway oN MY minD [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                   發表時間:2006-02-20 06:50 PM
 



訪客留言 (返回 KARYSIT 的日誌)


小西~ 於 2006-02-22 04:47 PM 發表:
好多野食啵咁~
睇住食肥你丫^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

><咁講哂嫁
哼..
Posted at 2006-02-22 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



包包~ 於 2006-02-20 07:08 PM 發表:
哈哈~你今日有咁多野食丫......
你上堂都過得好快喎.....
今日我有3堂a-maths丫.....悶死我啦!!!
你小息都唔揾我去食野ge......@-@
我幫左丫妹睇手提啦~ ''vs3''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔..^^
乜有3堂咁多嫁咩..!!
下次小息搵埋你
Posted at 2006-02-21 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]