| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 20 日 星期四 |
|
太累了太累了... 別以為只工作3小時 不算得上什麼...
當3小時裡不停不停對著一堆又一堆的文件
有做不完似的資料要輸入電腦 oh 做到放工都未做完
明天又要再努力過...""""||||||||||| 做到傻...
文職工作很辛苦
|
發表時間:2006-07-20 05:59 PM
|
|
裕﹏嘩" 於 2006-07-25 11:48 PM 發表:
好耐冇上過黎lu..其實咩工都咁辛苦架啦..到你出糧果日就會覺得之前既努力冇白費到架啦^^..嘰嘰!!努力落去啦.呵呵呵
|
網主回覆
係知道...多謝裕華同學
不過而家又轉左工lu
我呢3個星期會返教會做義工同d小朋友玩
開心好多...^^" 得閒搵你.. Posted at 2006-07-26 07:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|