| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 2 日 星期六 |
|
新學年新開始啊..!!
今日睇到新聞真係慘丫個兩父女 -/\-
*1返到學校黎左個新校長 同d新老師
沒有什麼大變化 不過已經唔記得哂自己班有咩人啦
沒有了幾個常見的面孔
大家在不同地方 但做的也是1樣的 知冇
有些不敢相信 今天開始就是中五生了...
呵呵大個女啦...就黎16歲啦..
要生性1點 要對老公好 唔好成日發脾氣
我1定會做得到的 會改變的 看著我吧
學識了學識了 不過我信我幾天後會失去記憶吧了
哎呀! 今日係咁輸比呢個大中小朋友 激氣丫
看著我吧 唔好看小我... 有天1定犀利過你嫁...哈哈哈
|
發表時間:2006-09-02 12:57 AM
|
|
裕嘩___〞 於 2006-09-03 10:21 PM 發表:
哈哈,,2個老餅,,
睇下邊個高分d,,,,哇卡卡卡卡卡。。。。
|
|
|
喪lin 於 2006-09-02 01:11 AM 發表:
喂....大過女la...16歲呀....不過我都老la...17歲la....唔經唔覺好似由form2識你識到e+...其實你都有大過GE...但係唔多lo..."+油腦力比心基"呀^^.....我一定會返來睇你地嫁!!!!!!
|
網主回覆
你老啦hahaha..
多d返黎探我地丫
仲有向住你既目標去
好多人都同我講
希望我可以實現我既願望啊
我都希望你可以
真心話來的 Posted at 2006-09-02 01:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|