| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 27 日 星期六 |
|
老公聽日比賽丫...+媽嗲...^^
現在時間係12:41分
終於完成電腦科既功課
http://www.kcmc.edu.hk/~s7370/2007_cit/index.htm
呢個網頁雖然唔係最靚唔係最好
但係呢個網頁可以証明自己做左幾個夜晚..
從來都冇試過做1份功課係咁認真
真係做到最後要交既1秒*
初初開始聽要做1份咁既功課個陣
大家都唔知做d咩好...又驚左周sir
做好份功課仲交埋
終於1身鬆哂啦 安安樂樂訓返個好既*
特別嗚謝 :
貓女 中小 粟米 牙wing 榭皮 雪美
牙生 肥榮 牙東 水魚 ....
唔記得打個d唔好意思丫.. 唔記得咁多
幾晚都訓得個小小咁..終於唔駛過呢d日子啦
早斗啦...
|
發表時間:2007-01-27 01:08 AM
|