今日既晚餐去左灣仔食飯...
6點幾就去食飯所以好早返屋企
今晚個個都係間屋到行黎行去
係到整呢樣攪個樣..
而我就1直停留左係電視前
老公都係因為佢睇波..*
聽日要再抽時間溫書...
媽媽話聽日陪我去入貨丫
買野過幾日食....*~
過幾日要自己照顧自己啦....