今日出左去搵老公..係巴士食婆婆整既雞翼
去左kf 搵工-3-"唉.. 返屋企...再出tw 撞到基成 晃明...
同老公玩拍拍機上左榜 "拍拍拍"
快樂不知時日過....8點幾同老公 基成 走lu
約左老公睇電視唷 係咪好似好忙呢..^^
聽日見...Goodnight