十二點啦..*
琴晚同中小傾電話玩msn 差不多凌晨4點先訓覺唷
好想再砌砌圖啊 朋友我很想你們..~
今日1起身就已經1點啦..-3-
如果唔係有電話我諗可以再訓耐d添嫁
之後就同老公出去食下午茶lu...
[溏心]好睇丫..日日都有睇丫...
常在心真係慘丫..