今日又係11點幾先起身..*
攪到又睇唔道卡通片唷>∼< 之後2點幾個陣肥婆麗打黎咁我著換3出去mtr
同beeb 包包同佢就1齊去左朗豪坊la∼去左MUJI買左好多野
仲去左影貼紙相添YA’’’5點半就返左屋企LU