| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 27 日 星期六 |
|
今日去左屯門龍鼓灘個個唔知咩既bbq∼
最唔鍾意就係燒完野食之後個身成陣味
我地由3點幾開始燒 燒左冇幾耐就同左高高1齊去左沙灘..
佢攪到成隻腳都濕哂lu 哈 玩左1陣就走返返去再燒*
燒到唔知幾多點我地1大班人又走左出沙灘到點蠟燭攪左冇幾耐又返去bbq個到
返到去仲要唔知幫邊個燒雞翼囉...

我仲要用個1d剩餘既火燒埋隻雞翼..

11點幾左右就返左屋企啦

聽 日仲要返學校攪招生....而家我仲未熨制服同埋沖澡ya∼

|
發表時間:2005-08-28 12:27 AM
|
|
豪 於 2005-08-28 12:33 AM 發表:
|
網主回覆
痳啦..沖完澡咪香哂囉

香過你AR~哼 Posted at 2005-08-28 12:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|