今日係荃灣撞到老公同文仔
一齊去左五月花食飯*
荃灣好細唷 撞到老公[媽咪..]
若果開心幸福的事永遠都陪伴身邊
那就太好了....*
朋友其實1直都在身邊 只是有沒有伸出手
快樂嗎 痛苦嗎 最後有誰被牽掛 當有夢未遺棄不要害怕 還是你我唱和成長青春的讚歌