K'sssss
笑容背後總藏著悲傷...
KATEMAN
暱稱: ‵ - 笨 ≠ Kay v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-26
2010-09-01
2010-08-07
2010-08-02
2010-07-01
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 300
今日人氣: 1
累積人氣: 3891
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


2009-08-25 分類: 未分類

3個幾月冇打過- -
今朝遲左3個字去補習
最後1日都算幾開心
跟住hea左陣
去甜品
都係最後1日
入到去做左少少野
之後就坐左成粒鐘
有d悶
2點3走人
食完飯同晴行到去佢屋企樓下
傾左陣
突然有個老婆婆行左過黎
同我地講咩麥當奴咩咩咩
跟住又話咩個袋要跟身
唔好吸毒
又話咩祝我地友誼永固
仲話聽佢講冇錯-口-
講左陣走左
真係佢1路講我1路勁想笑
之後就返屋企Lu
9月1日就要番學
諗番起個補習社camp既某d靚仔
冇得見喇-3-



 






訪客留言 (返回 KATEMAN 的日誌)


autonomy_ycy 於 2009-08-29 08:19 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-08-29 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawaYee_chui 於 2009-08-28 12:07 AM 發表:
路過;];
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-08-28 02:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiting:) 於 2009-08-27 05:07 PM 發表:
你居然會掛住令仔-口-
唔似你bor a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇得多上癮
而且睇多d靚仔
對身心都好架xD
Posted at 2009-08-28 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun0327 於 2009-08-26 01:52 PM 發表:
個阿婆好囧 -3-
不過估唔到仲會有人咁好心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好心係講緊我呀?xD
Posted at 2009-08-28 02:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



btkaka 於 2009-08-25 11:43 PM 發表:
c0mmEnt`
真係唔知您咁耐冇打blog`
仲以為您成日on`
會日日打`
個ah婆咁...咩ge`
比著係我`
我一定喺佢面前爆笑`xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

懶,所以唔打-3-
阿婆真係好gag- -
Posted at 2009-08-28 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]