3個幾月冇打過- - 今朝遲左3個字去補習 最後1日都算幾開心 跟住hea左陣 去甜品 都係最後1日 入到去做左少少野 之後就坐左成粒鐘 有d悶 2點3走人 食完飯同晴行到去佢屋企樓下 傾左陣 突然有個老婆婆行左過黎 同我地講咩麥當奴咩咩咩 跟住又話咩個袋要跟身 唔好吸毒 又話咩祝我地友誼永固 仲話聽佢講冇錯-口- 講左陣走左 真係佢1路講我1路勁想笑 之後就返屋企Lu 9月1日就要番學 諗番起個補習社camp既某d靚仔 冇得見喇-3-