K'sssss
笑容背後總藏著悲傷...
KATEMAN
暱稱: ‵ - 笨 ≠ Kay v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-26
2010-09-01
2010-08-07
2010-08-02
2010-07-01
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 300
今日人氣: 2
累積人氣: 3897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


2010-09-26 分類: 未分類

終於完結
今朝3點幾起身
4點1到左學校
第2次4點出街
2次都係比左st.john
上到車就車左我地去地點
跟住男仔落車
我地就係個架車換u
個個龍蝦頭真係好唔舒服
換晒d野就出車
全場得我地係龍蝦頭囉咩料- -
之後係個道等左陣
UI好快完左
跟住就footdrill
其實我覺得都算操得唔錯
可能有d大錯我睇唔到喇
不過都唔洗喊丫
緊張出錯實有架
下次如果再參加就唔會緊張既應該
之後係側邊睇左幾隊操
我睇睇下訓左囉
冇辦法
訓得個4粒幾鐘
之後去左食野
飲茶
再次訓著
太攰-0-
跟住就返左個場
聽頒獎
雖然得first-aid拎獎
但其實都好開心
講真
我覺得我地CY Comb真係好團結
每次嗌口號都好熱血沸騰
我feel到係footdrill出場之前個個' yes sir '
係勁多人望我地
攞獎的確係我地練咁耐希望得到既成果
但係練習既呢段時間
我地變得更團結, 更認真
呢樣野比起攞獎
我覺得更重要
之後影相
跟住換返隊衣去食慰勞宴
食完就坐車返屋企

暫告一段落
終於可以休息了

 






訪客留言 (返回 KATEMAN 的日誌)


kwan0140 於 2010-09-27 11:32 AM 發表:
弓喜弓喜:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-09-27 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyan_black 於 2010-09-26 11:26 PM 發表:
下年我地加油呀 我地全部拎晒+overall: )'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯
Posted at 2010-09-27 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kerorochiu34 於 2010-09-26 10:28 PM 發表:
wow
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wt?- -
Posted at 2010-09-26 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]