今朝又係企出面暴曬 搞到成身汗 上到課室 英文堂 差d訓著個陣 比miss叫我起身讀野 嚇死我-口- 個個miss葉勁多野講 搞到落堂遲左10分鐘 叫stand up都要搞左陣- - TEB 悶 電腦堂又開唔到file 搞到呆左20分鐘 lunch 本來5條友 變左3個 中間省略 返到去上中文 其實ms蘇都唔錯 雖然眼皮有d攰 但都想聽佢講落去 放學 返屋企hea左陣 補習 冇乜特別 但走個陣 上次去camp個女仔 喪啤我同晴 又唔知自己啤人個樣幾樣衰- - 跟住過左陣返屋企