前幾日都係考試冇乜特別 今日都係考試 朝早好凍 上左課室 早會完溫書 其實都溫唔到幾多 都係hea hea地 跟住訓左陣 考英文 ok易 小息之後考國民 唔係幾識 考完返屋企 食完野又去補習 補完又返屋企訓教 日日都差唔多 好悶呀-口- 原來我只當作這為一個動力 動力失去 就不再有任何興緻去活動 所以我不想失去這 但現在 我寧可找尋一個新動力 也不想再糾纏在這