好耐冇打 考試仲有2日咋 不過其實我好似同平時冇乜分別 但係見到個個都勁緊張 今朝1起身 把聲勁沉 平時唱唔到個d音都唱到-口- 跟住返到學校考英文 唔太難 之後去食野, 補習 然後返屋企 宜家好辛苦呀 喉嚨勁痛 把聲又勁沉 跟住成身又好似好熱 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊 救命- -