|
今日好無奈囉...比老豆迫左去WETLAND PARK
去到天水圍咁遠...
不過真係估唔到高樓林立既HK之中
政府竟然肯洗咁多$同咁大塊地黎把佢「還原」大自然囉
不過入面真係好令令
比起出便好好多同有一種番左大陸既FEEL*
D風吹埋黎又豬服
風景都好OK"
雀就唔多見喇,,不過昆蟲就大把
果然係一個人造林
連人造瀑布都有...比佢吹脹^^

今年幾多歲:13歲多D
今年生日願望:未生日又點知呢
宜家最想最想既野:你*彩番我*
宜家最想最想既事:七一三去OCEAN PARK
最想去既地方:希臘,埃及,芬蘭
最想見到既人:阿邊個
大個想修既科:化學,考古,DESIGN
最鐘意既歌手:STEPHY,ALEX
最鐘意既歌:非你莫屬
一世暗戀過幾多人:過三十
幾多人知:UNDER5
覺得自己花唔花心:花,不過宜家開始只喜歡一個人
最好既朋友:魚,DAY#,蚊
掛唔掛小學:掛><"
最憎邊個:2E之中某一隻連狗都不如既男仔
最羨慕邊個:蓋X
最鐘意既台灣歌手:楊丞琳
最鐘意既日本歌手:山下智9 中島美嘉
最鐘意既韓國歌手:BOA
最鐘意既名牌:PATRICK COX,WESTWOOD,GUCCI
最鐘意既COLOUR:粉紅,黑,白
自己既一樣優點:好似冇
自己既一樣缺點:柒
朋友VS情人:朋友
朋友VS家人:家人
家人VS自己:家人
自己VS朋友:朋友
鐘意既野飲:蕃茄汁
最憎D咩人:姣婆,煩人,出賣我既人,屈我既人,做完D衰野又唔認既人
宜家做緊咩:打日記
聽緊咩歌:我很想愛他
好唔好聽:OK NA"
悶唔悶:勁悶...所以先打日記
佢幾多日冇彩我:2日17小時39分鐘
覺得自己低唔低B:低低低
最想同邊個SAY SOR:我冇做錯野唔洗SAY SOR
人緣好唔好:K NA"
宜家累唔累:打日記打到手軟,,累
咁仲打唔打:唔打喇
 
           
|