|
派左四科喇,,人文75 數學63 科學82 中史70.5
我阿媽重話差
真係想CUT佢線囉...
又叫我打比老豆比佢罵
罵囉罵囉...罵死我囉
書又唔同我溫...淨係識叫我溫書
考得好又罵考唔好又罵
仆佢個街
我合格未算好囉
個腦都唔知有冇事
唔通9十幾100咩
ON9既
我都唔係話差果隻啦
重想我點喎
好DOWN囉
原來我如果努力也只會白費心機 最後也只會沒結果
岩岩有人打過比我問我一個問題,
問我如果自己條仔鐘意左一個差過自己既女仔咁我會點,會唔會分手
我都答唔出
不過有兩個想法,一,唔分手,等下仲有冇機,或許自己睇錯
二,大巴大巴車條友,用盡一生聽過既粗口罵佢,然後連同一班FD子排斥個女仔,想法子整散佢地,一拍兩散!!
仲常第二好D"

           
|