KAiDAY

暱稱: oODAy"*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

 


 

2006-11-19
2006-11-19
2006-11-18
夜的第七章
2006-11-15

 


:: 訪客留言 ::

 


 

 

 

最近三個月尚無任何留言



:: FDFD* ::

 


 



RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


 


對2E班既感覺...終極加長板

對2E班既感覺...終極加長板*

查查:女仔中既運動材料,好高,,以為成日好早番,,不過宜家我重早過佢,因為我懶得霸位

       所以宜家2E既女仔係長期冇位坐既...可見得查查既重要性

蚊蚊:老友之一,吾明佢食咩大*食到咁鬼高,咁鬼瘦>口<"人品吾錯,又肯幫下人咁~近排幫DAY#

       重守緊一個秘密...其實我都估到小小啦...XD"蚊蚊既為人都唔錯,成績好又肯教人,,做功課又

       一D都唔馬夫,一等一好同學,同我地一齊玩竟然冇比我教壞,,的確難得!!*成日問佢鐘意邊個又

       話冇...= ="其實我想唔係幾信>口<"*

諾諾:記憶中成日恰寶儀既「怪物」,算幾可愛既...= =

肥坤:好肥,好八,,成日2E班有示愛事件就「撮合」人,,好八...好煩,,我都中過佢一次招

CTING:幾令女,漸漸地高喇!!幾好人嫁,,對朋友幾好,對男仔就...= ="

#DAY:老友之二,近排剪左頭髮,好好人,成日都好偉大,,最近有D野唔比我知,,其實我都睇得出啦...

         估到小小嫁喇...不過如果你真係咩咩既...我都會支持你= ="到時你同FISH做同類啦...我同

         蚊蚊孤獨終老算啦...依排傾近我地間姑婆屋,,睇黎你同FISH都要退出啦*XD (這些你看不見=     =")

寶儀:好可愛*身高同我差唔多,,所以我好開心=口="佢都好好人嫁"

阿奶:退左學喇><"都好掛住佢...話哂都係2E嘛,,唔可以冇左是但一個嫁嘛

張偉明:數學好掂...識做好多數...數學考試實冇死啦

可可:成日都唔番學,,*不過佢好好人嫁,

周WINGYAN:同佢一齊做人文科長,,人都唔錯,,

朱美燕:成績好好好,,好似係全班第一*羨慕!!2E既前途就靠哂你喇

朱朱:其實佢都好好人,幾為得人...唔錯唔錯

靜兒:令令令女一個,,好玩得

WAKA:唔知點解成日覺得佢笑得好奸= ="英文好好囉...

女班長:同西西行埋左好耐,,好高囉...

花花:自大狂

許XX:塊面好白><"白裡透紅咁

葉XX:多頭皮既女仔= ="不過宜家少左好多LU*D頭髮好直...成日話自己好肥,

        其實都唔係既...好過某人啦...

我:唔洗講都知我係一個好人=口="

松:算係似人樣既人,響我地班黎講,腦子有點黃= ="

波波:CUTECUTE*以前好肥...不過宜家瘦左好多

潔:令令女哇"又白又滑...

LILY:人都算OK啦...不過自從果件事之後關係就唔係幾好

MANDEE:好好人,,曲髮真係好曲><"個頭啡啡地咁...

魚魚:老友之三,,跆拳道既「高手」(嘔嘔嘔......),,知道左我一個秘密*兒家有D後悔講左比佢知

      係倫寶既3奶 (  我係5奶= =")第日要整個FAMILY TREES= ="佢個人傻傻地嫁!!!

梁XX:吾知...

呂呂:有時好有時唔好

呂XX:樣子,,大家心照啦= =

吳XX:二個字,,賤人!!!勁唔鋸佢囉,,,

SOSING:人妖一個,,不過幾好人

忽忽:高高高= =

唐XX:= ="吾知佢

西西:人囉

WAN":好好人啦...

黃XX:坐我後面,極煩

胡XX:數學好

小炳:人囉= ="

 

 

 

刊登時間︰2006-06-16 03:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]