|
人文勁難溫呀,,*
又要溫荒漠,火山,地震,經濟*
溫左好耐都唔係好熟TIM*
唔可以對吾住MISS PANG嫁+*
一定要努力!!
突破80分...
唯有叫自己努力,叫自己比心機啦...
今日心情極好*
終於搵番我失落已好耐既仔仔,,
真係好彩>口<"
寶儀就慘慘啦...希望你都早日搵到你個仔仔
或者儲錢生多個VW仔仔啦...
聽日就認番個仔仔喇>口<"
好開心好開心
我對2E班各人既感覺:
查查:女仔中既運動材料,好高,,
蚊蚊:老友之一,吾明佢食咩大*食到咁鬼高,咁鬼瘦>口<"人品吾錯,又肯幫下人咁
諾諾:記憶中成日恰寶儀既「怪物」,算幾可愛既...= =
肥坤:好肥,好八,,
CTING:幾令女,漸漸地高喇!!幾好人
#DAY:老友之二,近排剪左頭髮,好好人,,哇哇..好偉大呀
寶儀:好可愛*身高同我差唔多,,所以我好開心=口="佢都好好人嫁"
阿奶:退左學喇><"
張偉明:數學好掂...
可可:成日都唔番學,,*不過佢好好人嫁,
周WINGYAN:同佢一齊做人文科長,,
朱美燕:成績好好好
朱朱:其實佢都好好人,幾為得人
靜兒:令令令女
WAKA:唔知點解成日覺得佢笑得好奸= ="
女班長:同西西行埋><"西西唔好人,佢好人
花花:自大狂
許XX:塊面好白><"
葉XX:多頭皮既女仔= ="
我:唔洗講都知我係一個好人=口="
林XX:算係似人樣既人
波波:CUTECUTE*
潔:令令女哇"
LILY:人都算OK啦
MANDEE:好好人
魚魚:老友之三,正衰人=="
梁XX:吾知...
呂呂:有時好有時唔好
呂XX:樣子,,大家心照啦= =
吳XX:垃圾班長,人緣極底,,
SOSING:人妖一個,,不過幾好人
忽忽:高高高= =
唐XX:= ="吾知佢
西西:臭
WAN":好好人啦...
黃XX:坐我後面,極煩
胡XX:數學好
小炳:人囉= ="
           
|