今日有悶到爆既英文補課,,
補到想死呀!!!
又多功課… 好支力呀...眼訓... 放左學同埋DAY#,蚊,寶儀,旎,女班長去左7仔食野... 過番D係人過既生活 冇咩野,,食完就走囉 然後開始做功課既生涯,,想屎喇
好支力呀...眼訓...
放左學同埋DAY#,蚊,寶儀,旎,女班長去左7仔食野...
過番D係人過既生活
冇咩野,,食完就走囉
然後開始做功課既生涯,,想屎喇
刊登時間︰2006-06-08 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]