今日終於攞番我個仔仔喇,,
KAI心*
考人文果時有隻昆蟲走左落我張卷到,
驚死>口<"*
放學之後我,蚊蚊,倫寶比MISS PANG點左去登分
去左1A班度登,,貪果到有冷氣= =*
之後登完MISS PANG比左5蚊雞我地3個=口="
獎勵WO~
最初叫我地買野食,
最後都係袋左番屋企= ="
刊登時間︰2006-06-15 12:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]