今朝又打波喇...... 個d射波手感差得好梗要...... 唔知係咪隔左兩日無打波呢??
下午去左買書...... 終於可以學下d新野喇........ 跟住行去旺角陪Sky買野....... 話為左去離島而四風扉仔喎~~~~ 去Bossini買衫..... Sky居然學d細佬咁玩d欄杆.......... 搞到5:30pm, 居然同佢一齊撘46喎......
起初以為撘錯車..... 點知都係無事......好彩^_^ 沖完涼打機囉..........