今朝都係咁曬........ 都無咩心情打波~_~'' 之後就入左去荃灣行下........... 個度都好似無咩野可以食....... 試左Citywalk既上海婆婆....... 都幾好味:D 返到屋企好攰...... 最近好似無左精神......