唱k唱k.... 早之話搞coffee shop啦.... 搞到好似演唱會咁..... 狗聰既強力拋袋好勁,..... 收到風話可能掛8號.... d人緊張晒.... 點知11點半前掛8號.... 搞到咁掃興....內疚.... 但都係短暫....