今日7:30am落街打波....... 用力過度~_~太攰..... 下午第一次同班女仔打牌.... 真係陰盛陽衰...... 不過後來都打得ok.... 總算無包晒..... 玩得幾玩心.... C mei家姐真係幾勁...... 星期日打風喇....... 可以令天氣可以降一降溫度.....