今朝10點已經等住SWS.......點知係咁同我作對.......下午返到Home, 聽到個個都睇晒成績......我就越黎越驚......因為我係一個對成績頗緊張的人, 加上我上年放榜的決定(I.e.放棄中六去讀SBI)究竟有冇作出錯誤的決定......我Restart我部電腦之後終於Download到今年的成績喇......自已心裡都充滿期待, 希望自己的決定係無錯到.....
=或>75 為A作標準, 我全年的成績如下,
上學期:
Foundation Accoutning(I.e.相等於中四既Account) :85
Business Economics(I.e. Econ):80
Costing and Decision Making(I.e. 中六中七讀既Account):81
English & Communication foe Business 1(I.e.English):52
Legal Studies for Business 1(I.e. Law):83
Quantitative Techniques 1(簡單的統計學, 如中四中五讀過的統計):68
下學期:
English & Communication for Business 2(I.e有Presentation):58
Information Techniques Application in A/C(學Excel 和MYOB):85
Intermediate Accounting(I.e相等於中五 + 部份中六的Account):89
Legal Studies for Business 2(I.e. Contract law + Agency):75
Business Putonghua(I.e.Putonghua):57
Quantitative Techniques 2(I.e. 相等於中六中七 + 部份大學程度):82
平均分(以加權平均數計算):
上學期:75.75(A)
下學期:74.24(C)
全年:74.97
雖然成績在表面上黎講係好靚, 但作為目標係Accountant, 呢個分對我黎講完全係考得太差........見住d分數, 自己的心情都沉左一陣.....各位, 究竟我當日有冇做錯決定呢??我自己都唔清楚, 雖然已經無回頭路要走, 人總要向前看, 更何況係我....畢竟Year2的生涯都已經完結, 但將來眼前出現的Year3, 亦係一年好艱巨的一年, 我要定一個目標:我要明年既今日(I.e. Year3完結), 全年平均分要拎返75, 甚至乎係再高分....再高分......
|