今日去舅父屋企食雪糕.......... 我就食雪條......... 涼快^_^ 之後去鑽石山度行商場.......... 終於買到個本野喇....... 可以完全的溫書......... 飲埋杯飛雪鮮奶咖啡.......... 不過都好凍