[`◇!要*快樂]不要難過,,不要謊言要承諾*!!=V="
愛得痛 _﹎_\卻*"`偏 偏`*||!不肯放棄 '_.●±* |!|,.,.
 
 


NAME::健KIN

ICQ::289823985

MSN:: dicky900309@HOTMAIL.COM

SEX  :: BOY BOY

MORE...

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::

落雨都踢波 
香港歷史博物館
今日腳痛呀~!!
去食壽司同溜冰
:今日去左mk:


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


MY FDS**

 

:: 我的連結 ::

```ME的留言板板°""...



RSS Feed
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


去食壽司同溜冰

今日係好日子因為今日去食壽司呀好開心呀我今日訓到10:00先起身之後開左電腦

玩玩左一陣我就打比我dfd問佢係唔係去食壽司啦我就話佢幾點去呀佢話12:15

去之後我就去換3去啦∼!!我哋今日有7個人去食壽司啦好鬼多人嫁姐好問心呀∼

我哋就搵個位坐啦∼!跟住就食得啦我食左好多件壽司呀食到我好飽呀救命呀之後住到

2:00先街呀我哋食左三百幾呀我哋係AA制嫁我出左$100之後我dfd話想去

溜冰喎跟住我話唔去啦你哋去啦∼!!我就同第二個fd去機鋪打機啦∼!!之後我個

fd話想去溜冰呀之後我就問左佢借左$55比我啦之後我哋入左去溜冰啦其實我咁本

唔識溜冰嫁好慘呀∼!!我個fd教我溜啦我學唔識呀∼!!好耐未溜過冰啦∼!!唔

記得左點溜添之後我哋6點幾搭bus番屋企啦∼!!今日溜冰溜到好累呀同埋溜到腳

痛呀好慘呀∼!!

今日仲要去練跑步呀慘lu

 






訪客留言 (返回 KIN0903 的日誌)


~隊長~ 於 2006-08-19 08:13 PM 發表:
我又黎左啦........今日你溜完冰...之後仲要去跑步呀!!
休息多d.......
"死亡日記"好好睇呀.....一d都唔恐怖^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 KIN0903 的日誌 ]