SMALL KIN'S DIARY**

睇睇我今日發生D乜!?;;

而家聽緊既歌係 : 濱崎步 - My name's women  5:40

 

KIN415
暱稱: 細健B
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
cut hair
返學的一天 4/8
好特別既事
開心的一日
搵工....希望請我啦
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 1734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四 晴天
SALON定茶餐廳???

今日11:00起身.....之後1:30出左去上水廣場同我阿爸交電話費.....點解佢電話費咁干我咁貴嫁.....佢$65....我$176.....之涕係屋企悶....悶到夜晚9:00........過左鋪頭食野......之後住到10:00去左彩園買野........買完野返屋企11:00.....同M仔CHAT  MSN....佢問我,一樣野.....佢話唔想讀......想出黎做髮型師....我話你有個中五學位....緊係讀埋先啦......最多咪哂一年時間....之後我打比麒妹問佢意見....佢話做髮型師要做兩至五年學徒之後`1埋個詆先得嫁.....之後問佢做緊咩.....佢話就訓.....之後傾下計.....之後佢問我有冇諗住做暑期工...我話....聽日搵.....佢話去荃灣搵啦....我話都唔知做咩好.....之後佢話.....做茶餐廳啦....我話都好......到時搵埋佢一齊....返工放工......雖然兩個唔同地方做野.....但係兩個做野既地方相距好近......一於聽日就去做茶餐廳啦.....但係我諗諗下....又想做SALON.....之後諗下.....同人洗頭.......順便學下點CUT頭髮.......茶餐廳又驚打瀉D野......我而家都唔知做SALON好定茶餐廳好,.,,,,,有冇人可以同我諗下呀???

係︰2006-07-28 03:41 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   寫既





訪客留言 (返回 KIN415 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]