| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 7 月 27 日 星期四 |
 | |
| SALON定茶餐廳??? |
今日11:00起身.....之後1:30出左去上水廣場同我阿爸交電話費.....點解佢電話費咁干我咁貴嫁.....佢$65....我$176.....之涕係屋企悶....悶到夜晚9:00........過左鋪頭食野......之後住到10:00去左彩園買野........買完野返屋企11:00.....同M仔CHAT MSN....佢問我,一樣野.....佢話唔想讀......想出黎做髮型師....我話你有個中五學位....緊係讀埋先啦......最多咪哂一年時間....之後我打比麒妹問佢意見....佢話做髮型師要做兩至五年學徒之後`1埋個詆先得嫁.....之後問佢做緊咩.....佢話就訓.....之後傾下計.....之後佢問我有冇諗住做暑期工...我話....聽日搵.....佢話去荃灣搵啦....我話都唔知做咩好.....之後佢話.....做茶餐廳啦....我話都好......到時搵埋佢一齊....返工放工......雖然兩個唔同地方做野.....但係兩個做野既地方相距好近......一於聽日就去做茶餐廳啦.....但係我諗諗下....又想做SALON.....之後諗下.....同人洗頭.......順便學下點CUT頭髮.......茶餐廳又驚打瀉D野......我而家都唔知做SALON好定茶餐廳好,.,,,,,有冇人可以同我諗下呀???
|
| 係︰2006-07-28 03:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 寫既 |
|