| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 1 日 星期二 |
 | |
| 開心的一日 |
今日11:00先起身....諗住問阿豪係咪去電玩展.....之後唔去.....佢係我屋企果度玩左成日.......笑撚死我呀......玩桌球.....149:38....佢149....我38.....之後玩完,,,,,,,去左睇陣電視......之後4:00走去焗柔拿..........之後焗左15分金鍾.....出左黎(頭)氣.....再入去焗過....焗左15分鍾又走出黎.....之後又走返入去......又熬得制.....出黎(頭)氣,....之後最後15分鍾......阿豪chi撚左線........成兜水一野落去個爐度......熱到好似比火燒咁.....走出黎都走唔切..../\/\臭撚死我....之後上左去我屋企玩左一化口 2鍾度....走人了,,.,,,,阿豪多謝你陪左我成日呀......玩得好癩呀....../\/\
|
| 係︰2006-08-01 07:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 寫既 |
|