偉仔xdd"
><"
好悶呀...
點算呀??
KING0308
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1156
KING0308
暱稱: →細偉**,↙ㄍ♣
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2008-07-04
•
2008-06-17
•
2008-05-29
•
PO相xd"
•
2008-04-16
文章分類
•
全部
(17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
nikiibabii
capik
siurain2010
babeKWAN_xD
KOF2
kikin_829
ky_319
lov2_ki
siufung2010
DASINGSING
kiki741456
lailais
顯示全部(14)
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 91
今日人氣: 3
累積人氣: 1156
2008 年 4 月 16 日 星期三
2008-04-16
分類:
未分類
譜哥""~你好野呀....
俾佢電話我攪到我俾人話尻我玩電話=.='
我會咁無聊?不過算啦....
你都吾知既=.='
係i-one打左19個鐘機....
真係人都癲呀xd"
發表時間:2008-04-16 04:56 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 KING0308 的日誌
)
siufung2010
於 2008-04-19 10:12 PM 發表:
`BaBiii♥cMcM.-*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hitbelovess
於 2008-04-18 10:12 AM 發表:
再來...係咪好番d呢?[xD"]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hitbelovess
於 2008-04-18 10:12 AM 發表:
比多個cm你落下火仙!!呵"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hitbelovess
於 2008-04-18 10:11 AM 發表:
唔好咁勞氣哇..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
[
返回 KING0308 的日誌
]
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
每月文章
•
2008 年 07 月 (1)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (3)
•
2008 年 03 月 (5)
•
2008 年 02 月 (2)
•
2008 年 07 月 (1)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (2)
•
2008 年 04 月 (3)
•
2008 年 03 月 (5)
•
2008 年 02 月 (2)
•
2008 年 01 月 (3)
MORE...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱