朝早,,,,例牌動作,,,
睇下傻婆佢有冇上線啦,,,
我記得佢琴晚同我講過叫我做佢鬧鐘,,,
我8點鐘起左身,,,,
但係我驚太早叫佢起身唔好,,
比佢訓多陣先,,,佢係懶訓豬黎架嘛,,,>33<''
到左10點半,,,,冇計啦,,,
我太掛住佢,,
打左比佢,,,手提,,,
好似有D嘈醒佢添,,,
下次遲D叫佢先,,,,
>33<''跟住,,,今日又失憶,,,
打住咁多先啦,,,