琴日朝早9點起左身,,傻婆佢琴晚叫我做佢鬧鐘,,,,
都係咁啦,,,
我比佢訓多陣,,,
10點半就打比佢,,,
佢好似仲想訓多陣啵,,,
唔緊要啦,,,醒左就打比我,,,
隔左1陣,,,傻婆佢打比我,,,
傾左好耐,,,,,我出街lo,,,
不過,,搞到我好似成日留低佢咁,,,,
SOR牙/_____\''
跟住出去玩左陣,,,5點半番到屋企,,,
我家姐係到播碟[[戀愛矇查查]]ok好睇啦,,,
跟住就邊食邊睇,,,食完野lo,,,
我又打左比傻婆,,,
跟住好傾左好耐好耐好耐好耐好耐,,,11點咋-V-''
訓左lo,,,
|