又係咁啦,,隔左1日先打番,,,
5,,,,今日朝早要番學,,,
原本琴晚話7點打比傻婆,,,
咁我咪早D起身,,,點知6點9起左身,,,跟住又訓番,,,
搞到7點搭1左右先彈番起身,,,跟住我緊係即刻打比傻婆,,,
原來佢以經起左身,,,
/_____\''
跟住傾到7點8佢出門口,,,我都整D野先,,
跟住搭9左右我打比佢有幾次都唔通,,,
之後終於打得通啦,,,
跟住傾到佢番到學校為止,,,
我就番學,,
朝早9點到10原本係禮堂睇得幾開心,,,
點知比成班比老師叫左去音樂室,,,之後悶左成2個鐘,,,
12點走得啦,,,
去左食野,,,,唉,,,我1點又要番學校步操樂隊慘,,,
放左之後,,
我特登咁由河畔走到沙田第一城,,,
睇住個城門河,,,
見到划艇訓練中心有1大班青BB既怪物-V-''
姐係青色得黎有D白色既衫,,,,
又見到佢地划下划下,,
隔左1陣好快係沙田第一城搭車走,,,
7點半左右就打左比傻婆,,
傾左好耐...
我就沖涼啦,
跟住又同人傾電話,,
咁就完左呢1日,,
|