- `    思念
                                             ﹏雙魚座是1雙1對的*]]
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


又隔了1天,,,,

又係咁啦,,隔左1日先打番,,,

5,,,,今日朝早要番學,,,

原本琴晚話7點打比傻婆,,,

咁我咪早D起身,,,點知6點9起左身,,,跟住又訓番,,,

搞到7點搭1左右先彈番起身,,,跟住我緊係即刻打比傻婆,,,

原來佢以經起左身,,,

/_____\''

跟住傾到7點8佢出門口,,,我都整D野先,,

跟住搭9左右我打比佢有幾次都唔通,,,

之後終於打得通啦,,,

跟住傾到佢番到學校為止,,,

我就番學,,

朝早9點到10原本係禮堂睇得幾開心,,,

點知比成班比老師叫左去音樂室,,,之後悶左成2個鐘,,,

12點走得啦,,,

去左食野,,,,唉,,,我1點又要番學校步操樂隊慘,,,

放左之後,,

我特登咁由河畔走到沙田第一城,,,

睇住個城門河,,,

見到划艇訓練中心有1大班青BB既怪物-V-''

姐係青色得黎有D白色既衫,,,,

又見到佢地划下划下,,

隔左1陣好快係沙田第一城搭車走,,,

7點半左右就打左比傻婆,,

傾左好耐...

我就沖涼啦,

跟住又同人傾電話,,

咁就完左呢1日,,






訪客留言 (返回 KIN_LOVE 的日誌)


cherry52013 於 2007-07-04 12:24 PM 發表:
你話我係青BB既怪物呢...
我就黎唔係組啦..
哼..
我好正常嫁...
唔係怪物也...
=|
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 KIN_LOVE 的日誌 ]


KIN_LOVE
暱稱: -` ah健*_
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌

喜歡妳的滋味.
日子已過了很久*
很久沒上了
你對我的愛...只有81天...
2007-07-09


日誌分類

全部 (15)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed