今日同翹仔食早.. 好早就番到學校 xDDDD! 之後就溫書.. 好眼訓,所以就冇溫書... =口= 打比小顯.. 冇幾內,佢就番左啦 ^^ 之後佢又走左tim T^T".. 好悶!... THEN KAT3,渭,MEILING,歷奇佢地黎左"! 好野 之後考試.. 吹水了!.. 之後溫中文".. 考完番屋K.. ...完左!
今日食早..同翹,波波,俊俊.榮...去左椰記= v =" 之後去左m記幫旭買野.. 系到研究凸[笠] -口-.. 番學校.. 俊俊喊lOR = ="又吾知做咩事... 佢個病又黎 之後吾想溫書...冇溫到丫!考epa 吾識lor... maths 麻麻地.. 考考下" 收左2個sms.. =0=" 之後去YF寶習 ..番屋K.......
今日9點幾..波波打黎嘈醒左我-口-!.. 之後本身諗住番..BT又要去YF拎番部野..覺得好煩 就吾番啦..之後就訓....訓到10點幾醒左,食野 11點幾出門口..去YF拎番部野!..之後番SCH.. 番到去..佢地完左" 之後同翹仔再約俊仔食野!..XDD 食完去影印野..之後番SCH,,又出去了! KIN老C教我MATHS 之後5點番到SCH..之後就同翹仔走" 去YF睇野..吾知買吾買= =" 又見到佢地! 無奈..THEN..番屋K...搞筆.. P.S: 無奈LOR.. D人好明顯玩野LOR...超黑人憎WO!