KISON : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2005 年 11 月 29 日  星期二 【晴天】
  2

今日同翹仔食早..  好早就番到學校    xDDDD!
之後就溫書..  好眼訓,所以就冇溫書...   =口=
打比小顯..  冇幾內,佢就番左啦  ^^
之後佢又走左tim  T^T"..  好悶!...  
THEN  KAT3,渭,MEILING,歷奇佢地黎左"!  好野
之後考試..   吹水了!..   之後溫中文".. 
考完番屋K..   ...完左!


文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 28 日  星期一 【晴天】
  -口-"

今日食早..同翹,波波,俊俊.榮...去左椰記= v ="
之後去左m記幫旭買野..   系到研究凸[笠]  -口-..
番學校..  俊俊喊lOR   = ="又吾知做咩事...  佢個病又黎
之後吾想溫書...冇溫到丫!考epa  吾識lor...
maths  麻麻地..   考考下"  收左2個sms..     =0="
之後去YF寶習    ..番屋K.......


文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 27 日  星期日 【晴天】
  星期日...

今日9點幾..波波打黎嘈醒左我-口-!..
之後本身諗住番..BT又要去YF拎番部野..覺得好煩
就吾番啦..之後就訓....訓到10點幾醒左,食野
11點幾出門口..去YF拎番部野!..之後番SCH..
番到去..佢地完左"  之後同翹仔再約俊仔食野!..XDD
食完去影印野..之後番SCH,,又出去了!  KIN老C教我MATHS
之後5點番到SCH..之後就同翹仔走"  去YF睇野..吾知買吾買= ="
又見到佢地!  無奈..THEN..番屋K...搞筆..
P.S:  無奈LOR..   D人好明顯玩野LOR...超黑人憎WO!


文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
個 人 資 料


暱稱: 奇仔
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
日 誌 分 類
全部 (13)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »