KISON : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2005 年 11 月 26 日  星期六 【晴天】
  HAPIZZZZZZZZ*

今日8點幾起左..做maths paper"  之後玩電腦
11點幾..同翹去左yingfung..冇eat野  -口-"..
之後番sch..1:30到*  佢地都番哂黎..   天任哥很悶喔!.\/.
佢講完野之後,就溫書..爸爸同牛丸教.."   xD  2:50就行去寶習
THX KIN SIR同MIZ LAU..   明左好多"  3:00-6:00  =口=
之後比分  XDDD  我比KIN SIR同MIZ LAU 9分   最高丫!
其餘6-8   哈"     好好笑..   之後自己番屋K了!
_____________________________________________________
44問..COPY BY翹
1.如果不能入睡會點? 玩電話..
2. 如果有人話你不是, 你通常會怎樣 ? 好嬲..會即刻搵佢問清楚
3. 如果有人責罵你, 你通常會點? 大多數駁咀
4. 如果有人誤會你, 你會怎樣 ??同佢解釋番
5. 無論任何既指責, 你都會認真考慮一下嗎 ? 會..
6. 能面對被你欺負過的人嗎 ?冇欺負啵..
7. 能面對以前欺負你的人嗎 ?過去左,E+都冇野啦
8. 試過傷害一個人的心靈嗎 ? 試過
9. 遇上喜歡的人, 你會主動追求嗎 ? 吾會啦梗系
10. 如有多角戀出現, 你會怎樣 ?  無奈LOR
11. 你怎樣看同性戀 ?  冇乜特別
12. 你覺得摯友應該有幾多個 ?幾多都得
13. 你會事無大小都向別人說以作聊天話題嗎 ?同我好FD既..我會LOR
14. 你會向你的朋友隱瞞秘密嗎 ?秘密咁有D緊系知得,有D梗系吾知得啦
15. 你會唔會因別人的權力/ 地位而與之交友 ?吾會
16. 最不能接受朋友對你做的事 : 呃我
17. 你最鍾意的人突然同你講佢鍾意左 1 個人, 你會有咩反應 ?  呆LOR
18. 如果你發現你個好朋友都鍾意左自己個心上人, 你會點 ?無奈,扮冇野
19. 如果你男 / 女朋友鍾意左第 2 個, 你會點 ? 睇定D先,同自己最FD既講左SIN
20. 你鍾意番以前個男 / 女朋友, 你會 : 我諗吾會呱
21. 但係發現坉茪艉w經鍾意左第 2 個, 咁點 ? -口-""
22. 最深刻既夢 :自己要走了
23. 分左手之後,會吾會數佢 缺點?吾會
24. 咁發現佢數你 :嬲.\/.
25. 你失戀會做咩 ? : UMMMM......
26. 你有乜野想儲齊一套 : 冇丫!
27. 比鍾意既人呃完 1 次又 一次,你會點?以後唔會再信? 以後吾信佢
28. 點先有安全感 :  吾知丫
29. 做錯野時, 你怕道歉嗎 ? 吾怕
30. 有冇搞到你朋友喊?  1定有啦
31. 做朋友, 你認為乜野係最重要 ? 信用
32. 會唔會接受朋友對你既批評 ? 會
33. 如果你最好既朋友講左好大個大話呃你,你會唔會原諒?? 吾知丫
34. 愛情or友情?-口-
35. 講一個你認為最有效的減壓方法 : 同人傾計
36. 有冇為你中意既人介手介腳 ?   冇LOR
37. 你妒忌心強唔強 ? 吾知丫
38. 容忍到你的情人一腳踏兩船嗎 ? 吾得
39. 你最想喊既時候 :..................
40. 你唔想番到既時候 :????
41. 以前同而家既你有冇改變 ?有呱
42. 你討唔討厭狐狸精 ? 討丫!
43. 你試過遇上狐狸精未 ? 未呱..
44.有咩方咩對付狐狸精? 冇丫!
P.S: 本身系50問...BT我吾小心DEL左  D= ="   又吾想打番.....
 


文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 16 日  星期三 【晴天】
  勁憎3C

今日同翹番..差小小遲到..好彩姐!.....
之後早會..欣健著得好怪丫!  -口-..
中屎..吾算悶啦*   嗯  普通話..做講稿..
中文X2  ..好好玩..XDDDDD超好笑[昌仔有愛之病]
LUNCH同YAYA,YB* EAT..MATHS  欣健咁好人既@@?
之後ENG..    賤格!   去死啦你地..1句SORRY就大哂丫?
你地殺左人講句SORRY丫笨,,丫沈*  你好衰LOR!|
吾會原諒你地丫!


文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 12 日  星期六 【晴天】
  2工 [媽媽]

今日1早7點起身*..搞下野...8點就出門口
同BEE去左M記食早..之後就番左SCH做 [2工]*
系SCH聽左輪野..就去左大興...勁驚*
去左吾知邊到...勁臭-口-"....[   媽媽  ]....      = V ="
佢地個個都呃手TIM= ="...劉達理同學,你好串啵!  = =
完左之後就同YAYA,PO,亨,BEE去左M記"
後尾同YAYA,PO分開左...   我地食完..走....
之後出左去..    好搞野@@..    E+系佢地屋K丫!...
冇乜點訓過   - V -"

 

文章分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
個 人 資 料


暱稱: 奇仔
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
日 誌 分 類
全部 (13)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »