≒今日GE所有事都好似比較....順....利〔=
今日問番朋友( 豬 )GE MSn 因為之前自己白痴
DeL左人地<-_-_-_-_>有小小沒用 人地唔理自己就DeL
係禽日見到 ( 豬 )ge BlOg 中有提過我..過時開心指數爆曬
..姐係開心ge N 次方,,仲打左我仲係佢ge*朋友*
好開心呀!!!____我ge人生有希_____________
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
今日默書.....仲算沒衰到....如果沒估錯.只係錯左3個架姐
我發覺當你唔合格過時=-=-=-=你會想合格\/\/\/\/\/\/
{{{{{{{{{{{{{但係當你合格左}}}}}}}}}}}}}}
你又會想更高分*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
我要加*油先得∼∼∼∼∼∼∼∼就考試∼∼∼∼要溫書啦!{ 呠呠 }
><><><><><><><><><><><><><><><><><
><><><><><><><><><><><><><><><><><
∼365∼個{ 幸運星 }=========祝你日日都幸運
*88*支< 玫瑰花 > ===========係我對你ge歉疚
|