| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| 相相 |
E+放既都係我地班上堂同旅行既相.,..(COPY自本班班網!!)
自己COPYLINK上去睇啦..放出相出黎會比人打....-0-""
旅行的成班喲(某張班子飛左出黎)
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117234946.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m117091062.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m117090935.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m117067083.jpg[/IMG]
某堆開心幫廷"窄邊"既人
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117231098.jpg[/IMG]
某版人整緊既KAI源
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117230988.jpg[/IMG]
某人想影人..但比人影番既膠明仔(將會同我5年同班)
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117230963.jpg[/IMG]
廷
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117230927.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117230697.jpg[/IMG]
某YUBO爆TIE(E+成為我地班電腦WALLPAPER)
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/w117178310.jpg[/IMG]
4B班衫LOGO,,,
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/q116823339.jpg[/IMG]
本班低B的舉牌
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m117091189.jpg[/IMG]
本班的傑作
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m121327586.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m121327356.jpg[/IMG]
本班為跳婉比賽的努力..但係輸到7彩 = ="本班勁人廷跳到飛天!?
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119970388.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119969952.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119968872.jpg[/IMG]
本人所說的楊咩.又跳到飛天!?
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119969446.jpg[/IMG]
本班YUBO同廷爭做一哥..可憐的無辜人!!(仲要用煙仔朱古力當煙!?)
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119968077.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119967748.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119967356.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119967024.jpg[/IMG][IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119966214.jpg[/IMG]
本班最對唔住既伍SIR**
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/m119966818.jpg[/IMG]
|
| 刊登時間:2007-12-22 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| 聖誕節PARTY |
算吧..相自己COPY LINK去睇啦......
哈哈....CHRISTMAS PARTY真係好開心......
YUBO同廷D 冷GAG好好笑....
扮MS同呀SIR都好好笑.,..
頒獎到都好好笑......
野食好好味!!THZZZZMAN TING...車君..蕭曉妍..希子女王大人...其他唔記得
哈哈/////仲有我地班既5星戰隊!!!
跟住大笑之歌....
仲有歌唱比賽...7B好勁!!男仔著校裙.女仔著男裝......XD
超勁.............
而且班班都有唔同.可惜我地班入唔到呀..../.\
但可惜了.不過算啦.睇都好好睇.........
好的...以下相片(COPY自班班網......)
首先係聖誕節既..
我地班塊細黑板..因為MS MA就黎結婚..加埋新婚..XD
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123624049.jpg[/IMG]
我成日所講的[低B]班會主席 YUBO SEN
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838704.jpg[/IMG]
我地星的5星戰隊..變身口號卻係..魔法小咪路..(汗)成員包括廷..希子女王人..KA CHUN..KAI源..同YUBO
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838687.jpg[/IMG]
係到睇緊大笑之歌..跟住唱..= ="..佢地睇住個MON係到笑..我地睇住佢地笑
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811840.jpg[/IMG]
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811767.jpg[/IMG]
我地4B的女仔..(MS都係到)..但係冇左靜雯..沅同希子女王大人= = 我地影左好多張
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838482.jpg[/IMG]
本班的男班長(王子)同女班長([[迦蕙仔"")
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838460.jpg[/IMG]
某神秘人同KIMMY
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838448.jpg[/IMG]
某神秘人同迦蕙仔
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838438.jpg[/IMG]
某蠍思史迪仔
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123838421.jpg[/IMG]
某某人同KAI源
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811890.jpg[/IMG]
YUBO同我地班既最似女人既男人..名叫女人
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811871.jpg[/IMG]
我地4B的女仔..(MS都係到)..但係冇左靜雯..沅同希子女王大人= =
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811742.jpg[/IMG]
某GOOFY
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123811678.jpg[/IMG]
我地4B的女仔..(MS都係到)..但係冇左靜雯..沅同希子女王大人= =
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123611620.jpg[/IMG]
我地4B的女仔..(MS都係到)..但係冇左靜雯..沅同希子女王大人= =
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123611599.jpg[/IMG]
某青蛙MAN C..KIMMY同蠍思
[IMG]http://i189.photobucket.com/albums/z8/lovefuji1314/z123610913.jpg[/IMG] |
| 刊登時間:2007-12-22 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
| 發夢 |
最近應該係前日....Q團同大前輩出碟.我即訂左....
果晚好好笑...發夢KMF2出碟WO!!!
唔知點解...之後超開心加緊張啦...........
係咁想買但係冇錢=口=""
唔知點解...冇解..咁算啦.....之後夢夢下起左身....... |
| 刊登時間:2007-12-22 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 哈哈哈哈 |
今日出左去拎D筆筆啦......超開心!!!
D筆筆太靚啦..搞到我仲諗緊送比人好嗎?
E+又要訂多SET. 可能訂夠兩SET......
因為如果送比人自己就會淨係好小好小..
要送會送比呀媽(大心)(因為有支藍色星星...兩樣都係媽媽最愛!!)
何德(當另一份生日禮品..有兩樣)
陣時仲未知唔送唔送好.不過要送可能送晒佢地6個..所以要訂多SET了.....當X 'MAS 禮物?
好似簡單左D...不過算啦.我好似冇送過比佢地.,,,-X- |
| 刊登時間:2007-12-15 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 哈哈哈哈哈 |
唔好問我做咩笑得咁開心....
尋日玩曲棍球.玩到我死..
係咁對住個波叫....話睇住呀!!
真係太好笑啦>V<
可惜我地都係打和既!!!
算..之後就好笑啦....我&湯丸,,,咩&CARMEN對羽毛球
我地兩個連WIN兩局多5球....
哈哈哈哈......雖然玩完之後個人散晒-0-""
HEE*但係都好開心!?
呢幾日我同碧華變態囉>V<
星期四玩CREAM...係咁擦落人地到......
今日仲恐怖CREAM加爽身粉....一番到學校..碧華請我食爽身粉-0-"
之後佢請我食糖.同比我玩番....
呵呵..好玩......之後我地就將CREAM加爽身粉LO埋一齊...
擦左落唔記得邊個到.最後將兩樣野LO埋....擦落CARMEN本PA簿.,,,
之後文A..佢..拎隻手去擦本簿...之後成手指都係...
我又做左人地呀媽係咁幫佢整乾淨隻手>0<
比佢話多左個呀媽-0-""
之後下午睇大笑之歌...隻歌得哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
成首歌都係咁......我地成班係到睇希子笑多過套野入面個兩個細路女..-0-""
之後希子發脾氣.......希子SORRY......我真係唔中2影相.....所以我唔想影相.....唔好嬲啦>V<
一堂比左中史..又要做會考題-0-
仲上左去借書!?..借左兩本..一本厚2.9CM......另一本簿D好D...1.1CM=]
讀書報告=[.......SHXXXXXXT!!
唔死就假!!算啦..今日終於夠訓D啦!!
呵呵......要左太P把扇.....平喲......45蚊......XDDDDDD"
本身都諗緊要唔要嫁啦>V<
星期四喊完黎.....呀媽唔再迫我了......
佢昔得我太勁....好辛苦!! |
| 刊登時間:2007-12-15 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|