| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 昨天晚上 |
尋日晚上...
搵KAYA傾計黎....
唔傾唔知佢驚唔著衫既男仔,,
岩岩諗起,,咁KAYA你點去SWIM....=V="
話說回來,,下次真係試下先,,
發惡夢果時搵媽咪鍚番啖先>V<
朋友多創意得制唔係好事@V@
xD''
----------------------------------------------------------------
之後搵左KA,,,
聽何德講佢又比人禁..
因為遲左10分鐘番屋企=口="
佢之後話星期一出去=口="
本身我都諗過星期一出嫁,不過太多人了-3-
說真句,,冇同KA講番,
佢果時見到我MSN寫住不我需要你們..
其實我一直都講係學校冇比人蝦...
你又唔信,,,,,,只不過係心情唔好姐...
學校就冇咩事,屋企親戚果到既問題姐,,,,唉......
算吧,,下次得閒一齊出去吧......
不過問呀媽拎車錢...自己入會小錢出去玩XD
------------------------------------------------
又買左彩頁,,,,死得人多,,,,洗錢超多!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-09-30 02:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 主要要講講KMF2既彩頁 |
真係好好型仔呀!!!!!!!!!!!
今次MYOJO同POPOLO都係呀....
睇到我想飛過去搵佢地呀>V<
不過圖太大MB數,,,唔上傳了/.\

太P的相,,,,,,搵到3張咋,,,,下次要再次努力/.\
太P加油,TAMAMA搵唔到,,好傷心 |
| 刊登時間:2007-09-30 02:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 煩人.............. |
好煩呀!!!!
我又冇得罪到你地....點解一定要當我做呀四WO/.\
你地不過係我所謂既親戚...
講真句冇咩血緣關係,(我個人覺得)
唔好當我白痴,,,你地咁蝦我呀媽!!
當我白痴既,,對你地咁好托世呀!!!!!!
好憎你地囉!!!!!!
我高矮肥瘦都唔關你地事!!!!
煩煩煩!!!!呀四...
串咀.......CHEAP精!!!!!!
我賣野又關你地事......
買野又關你地事!!!
你地夾埋蝦我呀媽!!
夾埋想食左我地塊地!!
當我咩都唔知,,媽咪咩都話晒比我地知啦!!
我有D咩事都唔關你地事!!
話你地知,,,,,我會考一定會拎到14分以上!!!
高過你地個仔呀!!
唔會衰比你地睇囉!!講真句!!!
家姐冇14分你地咁睥睨佢,,,
唔該!!用下你地個人頭豬腦啦!!
低能兒....
講野大聲到爆..
帶著耳機,,,開到一半咁大仲聽到你地大聲過耳機!!!
勁啦!!!!!!神咁早話入黎打麻雀....好笑
話12點黎,,,神早叫醒我地,,自己成點幾先黎!!!
黎到未食早餐姐我地,,又話我地!!冇手冇腳!!!!KAI嫁!!!!!!!
好好好憎你地.,鬼唔望你地死快D....我最多到時送朵菊花比你地姐!!!!
聽清楚係一朵囉.....有錢捐比公益金仲好呀!!! |
| 刊登時間:2007-09-30 02:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 行街街>v< |
本人今天乖乖的去了行街街∼(請拍手=〕)
好了,,做完白痴東西,,入正題了
話說,,本人昨更收到何德的SMS
今天一起去行街...
約了10.30分...
本來本人9點起床了,,但是賴床的關係
又睡著了...睡了一回,,又醒了
再睡過,,,,到了9.45分時,,不知名的人打電話來,,吵醒了我
可是當我去聽電話時,,那人CUT線了=](真抵打!!)
清醒後發現是9.45,,,,嚇得立即起床
用了最快的時間出門口了......
飛呀...飛呀...
很快,到了元朗看到何德了
我一到達就有BUS了!!>V<...YA!YA!YA!(其實是想打Ya-Ya-yah的.....)
去到旅途中....在聊天,,,,,,感覺好像回到中三那時一起出去玩
何德明言.......xD""(她不知道的,,自己集成的)
何德說:本來也想約KA出來的,,,,可惜她又被人禁了=口="
何德說:感覺A.B.C三班好像中三學生,不像中四....
何德說:早知不進來看,,後悔
何德說:啊..."好得意呀!!"
何德說:好失望,,,找不到衫褲
何德說:很好,有人出來陪,,(那時我說,,很好,,你多了一個呀四呢!!)
何德說L乜你識喊嫁咩?
本人明言......=3=
本人說:啊,,,,,,我的N團呢
本人說:KMF2超型
本人說:不多人的地方我是不會去的
本人說:我看到姣(傻)豹,,可以打你嗎
本人說:KAT-TUN是以名字開頸的,,K為.......N為NAKAMARU YUICHI(那時何德已經沒聽了,,最重要的那個不聽)
本人說:我的KIS-MY..
本人說:很想睡...早知搭小巴,,那就睡不著了
本人說:不要對著電話大叫,,,"賤人"←弟弟
本人說:YOU想買未買...
本人說:龍太郎同慎太郎呀!!白虎隊呀!!
↑一堆無聊既野!!!
之後到了MK,,,,,,信和大部份店鋪沒開門....
周圍走了一會後.....
到了築地吃TAKOYAKI
之後去了綠野仙蹤
買了本書,,,,,,再到旺中,,,,,,行行行.....
最後回到信和......找到了不小JR 大冒險的相
可是有些被人買了
找不到KITA他們的
但意外到看到他們上年YOU NO音樂運動會的相....是A4 SIZE的
ABC,,KMF2..JJE..KITTY JR..TAP KIDS這幾張,,,可惜沒買到
買了不小相相......多是YA3..可能自己還是怕他們被拆組吧!!
之後買了POPOLO11月號,,,只看到這本的11月號
KMF2超帥喲!!
又是沒穿衣服...感覺大家都好像瘦,,,莫非是CON太忙而瘦了=口=
還買了一包N團的相相.......>V<
SCAN會在下一篇發表,,,,開回KMF2和N團!!!!!!
他們開CON的衣服超型.....
最後回家了....到BUS的不久,,,,,父親打來說沒KEY呢..帶錯了車的那條....
無言呢.......
很攰.............................但開心!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-09-29 07:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
| 心情好了點 |
講真句心情慢慢好番左!!
訂左兩隻佢地HSJ既初回...
一隻諗著遲D放既...
另一隻諗著自己KEEP
雖然都係唔中2咁樣既組合
佢地個個我都中2,,但係走埋一齊就......
算啦
------------------------------
學校...
E+星期成個星期都係唔夠訓
一日到晚
都係到訓
攰到死左!!
今日演講GEOG,,,
PK囉....
李X玉,佢係咁講D冇用既野
搞到我地衰到7彩=]
算啦,,,FORGET佢啦
聽日本身諗住一個人出MK
點知何德SD SMS黎問我係唔係聽日出MK
我估可能係FANNY話佢知啦!!
之後聽日同佢一齊出去....
聽日主要出去搵相!!
SHOP相,搵到就要,,,搵唔到只好要COPY相
好耐冇同KAYA傾過計
頭先同佢傾番,,好開心!!
10月超忙!!
好攰......有感冒既感覺!!
明天出街之旅!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------
好想調位,,頂呢個位唔順!!!!!!
冇諗過盧生咁難頂!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-09-28 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|