有人好小器:(
我唔鍾意小器鬼.
點解做人唔可以大方D?唔明.
錯既唔系我.
仲要調轉頭話我.
我聼到佢講既野火都尼埋....
算..衰野唔好再提:)
yesterday陸運放左就同嘉莉去葵芳HEA..
4點到就去睇戲.
我覺得自己好有問題.
3日睇2套電影;D
足足系葵芳消耗左6個鐘超high.
陸運過左休閒既日子就暫告一段落.
岩岩先好番又再生暗瘡咩料-,-
唉...算.
有豆豆先青春 ga嘛 (自我安慰中...)
test 夠未-,-
一個月test左最少10次-,-
今日番左團契;)
以後都唔知有冇機會番..
個個星期五都獻俾樂團-,-
上個星期又系.
搞到我冇去奮興會.
好可惜呀....
哈丹丹講左D好正既野俾我聼.
某雞翼扭(扭?)某姚姚的胸部-,-
笑左我勁耐:)
我冇睇到姚權興點樣俾人搞個胸實在太可惜-v-*
sport day去飲茶?!