總掛念從前....
KK068680
暱稱: ஒ 琦❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
網站連結
banana XG
Jason XG
lok瑤 XG
soso XG
tennislee XG
大芝 XG
羊XG
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-21
2010-07-13
2010-07-07
2010-07-04
2010-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 150
今日人氣: 21
累積人氣: 2520
站內搜尋
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 分類: 未分類

悶到想死.

日日都好少HW-,-.(E班當睇唔到)

英文簡直冇俾過HW.(睇唔到睇唔到.....)

唯有預習預習

 

放學搵Ms Leung.

突然有人拍我個青BB(書包).

原來系徒徒(此人為Ms Seto)

『喂,你學唔學長笛?』

「唔學喇」

『做咩唔學呀?』

『我都唔知點解唔學.」

『咁你番唔番樂團?』(此句為重點-,-)

「番!」(唔番既下場只有死,有得唔番咩?)

『咁就乖喇,咁下個禮拜樂團記得番喇!』

以上為真實對自,除左「咁就乖喇」尼4個字-,-

2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 分類: 未分類

一點鐘俾丹丹擄左去葵芳陪佢買襪.==*

然後傾左好多野.

4D上堂真系好悶.

靜到想釣魚-,-

上BAFS同LIBS可以話好d.

好掛住3A.....

好掛住MA太....

好掛住做英文newspaper既時刻...........

 

上左2日堂.

D 阿sir miss不停講d恐嚇性說話= =*

真系唔可以再好似上年咁懶.

如果唔系結果只有死.....