econ考得唔算差.
但差0.1分可以升到個grade.
真系激死我超唔開心.
攞到張分紙見到個分喊左.
諗番起嗰時都幾糗.-,-
池鈞鈞你真系好可愛=____=
系OK攞左隻chicken cushion番屋企.
近排對尼隻雞情有獨鍾*V*
唔夠12個鐘就系死期T___T
尼幾日完全留系屋企對住部computer.
玩得最多就系restaurant city@@
街都冇出.
我真系好乖呀!!!!*W*
但對於我尼講...
咁系極之唔正常/___\
我估今晚會發惡夢.