21/12
歌唱比賽真系好正.
尤其是陸朗文.-,-
音樂學會D人都系癲癲地、kai kai地.
跟住桔同徒徒講:「音樂學會D人癲癲地、kai kai地.....」
徒徒:「我好中意你地!!!」
...
原來佢都同我地一樣= =
**************************************************************************************
睇左new moon.
都系覺得twilight 好睇D.
Eclipse要等到6月先有.
有排.
唉.
好多戲想睇tim.-,- |